- Ліцензування
-
- Ліцензія з управління небезпечними відходами
- Ліцензія на будівництво
- Ліцензія на протипожежні роботи
- Ліцензія на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та відходів
- Ліцензія на міжнародні перевезення небезпечних вантажів та відходів
- Ліцензія на медичну практику
- Ліцензія на психотропні речовини і прекурсори
- Ліцензія на міжнародні перевезення вантажів вантажними автомобілями
- Ліцензія на міжнародні перевезення пасажирів автобусами
- Ліцензія на міжнародні перевезення пасажирів легковими автомобілями
- Ліцензія на міжнародні перевезення пасажирів на таксі
- Ліцензія на перевезення пасажирів автобусом
- Ліцензія на перевезення пасажирів легковими авто
- Ліцензія на перевезення пасажирів на таксі
- Ліцензія на право роздрібної торгівлі пивом
- Ліцензія на працевлаштування за кордоном
- Ліцензія на торгівлю лікарськими засобами
- Ліцензія на туроператорську діяльність
- Дозвільна документація
-
- Атестація робочих місць за умовами праці
- Аудит екологічний
- Аудит з охорони праці
- Визначення кодів товару згідно з УКТ ЗЕД
- Висновок санітарно – епідеміологічної експертизи
- Декларація відповідності з питань охорони праці
- Декларація відповідності з питань пожежної безпеки
- Декларація про утворення відходів
- Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в повітря
- Дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки
- Дозвіл на користування надрами
- Дозвіл робіт підвищеної небезпеки
- Ідентифікація об’єктів підвищеної небезпеки
- Проектна документація ОВНС
- Розробка технологічних регламентів діяльності з відходами
- Розробка та Погодження Технічних умов ТУ
- Сертифікат ЕВРО-5
- Сертифікат про походження товарів форми СТ-1
- Оцінка впливу на довкілля
- Експорт / Імпорт відходів
- Реєстрація Торгової Марки. Бренд (ТМ)
- Реєстрація ТОВ/ФОП
- Юридичний супровід
Оцінка впливу на довкілля / Рішення про провадження планової діяльності
Оцінка впливу на довкілля
Відповідно до змін у законодавстві, а також Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» встановлюються оновлені правові та організаційні засади оцінки впливу на довкілля, спрямованої на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Схема проходження процедури ОВД - детальніше читайте за посилинням
Висновок ОВД — пояснення
Вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів.
Громадськість - одна чи більше фізичних або юридичних осіб, їх об’єднання, організації або групи.
Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Рішення ОВД — це процедура, що передбачає:
1. Підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно до умов даного Закону;
2. Проведення громадського обговорення відповідно до умов даного Закону;
3. Аналіз уповноваженим органом відповідно до умов даного Закону інформації, наданої у звіті з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
4. Надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого пунктом 3 цієї частини;
5. Врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності відповідно до умов даного Закону.
Оцінка впливу на довкілля здійснюється з дотриманням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, з урахуванням стану довкілля в місці, де планується провадити плановану діяльність, екологічних ризиків і прогнозів, перспектив соціально-економічного розвитку регіону, потужності та видів сукупного впливу (прямого та опосередкованого) на довкілля, у тому числі з урахуванням впливу наявних об’єктів, планованої діяльності та об’єктів, щодо яких отримано рішення про провадження планованої діяльності або розглядається питання про прийняття таких рішень.
Суб’єктами оцінки впливу на довкілля є суб’єкти господарювання, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які є замовниками планованої діяльності і для цілей цього Закону прирівнюються до суб’єктів господарювання (далі - суб’єкт господарювання), уповноважений центральний орган, уповноважені територіальні органи, інші органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, громадськість, а у випадках, визначених статтею 14 цього Закону, - держава походження та зачеплена держава.
Сфера застосування оцінки впливу на довкілля
Здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначених Першою та Другою категорією видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
ПЕРША КАТЕГОРІЯ видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
подробнее..
ДРУГА КАТЕГОРІЯ видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
подробнее..
Зверніть увагу! Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначених Першою та Другою категоріями планованої діяльності та об’єктів, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Забороняється провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення, перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Слід зазначити про те, що у процесі оцінки впливу на довкілля забезпечується своєчасне, адекватне та ефективне інформування громадськості.
Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, інформація про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планованої діяльності (із зазначенням органу, номера та дати їх прийняття) оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет уповноваженого територіального органу, а у випадках, визначених Законом, - на офіційному веб-сайті уповноваженого центрального органу із зазначенням дати офіційного оприлюднення документа.
Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених нормами Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у частині 5 статті 9 Закону - є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля враховується при прийнятті рішення про провадження планованої діяльності та може бути підставою для відмови у видачі рішення про провадження планованої діяльності.
При підготовці висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений територіальний орган, а у визначених випадках, - уповноважений центральний орган розглядає та бере до уваги звіт з оцінки впливу на довкілля та звіт про громадське обговорення.
Висновок з оцінки впливу на довкілля втрачає силу через п’ять років у разі, якщо не було прийнято рішення про провадження планованої діяльності. Якщо до отримання рішення про провадження планованої діяльності внесено зміни до проектної документації чи зміни до законодавства, які вимагають зміни екологічних умов, визначених у висновку з оцінки впливу на довкілля, оцінка впливу на довкілля здійснюється повторно.
Висновок з оцінки впливу на довкілля та інші результати оцінки впливу на довкілля протягом п’яти років з дня прийняття рішення про провадження планованої діяльності можуть бути використані для отримання інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змі
У рішенні про провадження планованої діяльності враховуються результати оцінки впливу на довкілля, а саме звіт з оцінки впливу на довкілля, звіт про громадське обговорення та висновок з оцінки впливу на довкілля, які подаються для отримання рішення органу державної влади або органу місцевого самоврядування про провадження планованої діяльності, яке є підставою для початку провадження цієї діяльності, встановлює (затверджує) параметри та умови провадження планованої діяльності і приймається у формі документа дозвільного характеру або іншого акта органу державної влади чи органу місцевого самоврядування у порядку, встановленому законодавством для відповідних рішень.
Оцінка впливу на довкілля та державна санітарно-гігієнічна експертиза
Для визначення безпеки для здоров’я людини та екологічної безпеки під час проектування, розміщення, будівництва нових і реконструкції діючих підприємств та інших об’єктів проводяться оцінка впливу на довкілля та державна санітарно-гігієнічна експертиза в порядку, визначеному законодавством".
Відповідальність за порушення законодавства про оцінку впливу на довкілля
У разі порушення суб’ктом господарювання законодавства про оцінку впливу на довкілля діяльність може бути:
Тимчасово заборонена (зупинена) - до виконання встановлених у висновку з оцінки впливу на довкілля екологічних умов зупиняється експлуатація підприємства чи окремих його цехів (дільниць) і одиниць обладнання;
Припинена - повністю припиняється експлуатація підприємства чи окремих його цехів (дільниць) і одиниць обладнання.
У разі тимчасової заборони (зупинення) чи припинення діяльності підприємств забороняються всі викиди і скиди забруднюючих речовин та розміщення відходів підприємства в цілому чи окремих його цехів (дільниць) і одиниць обладнання.
Законами України може бути встановлена відповідальність і за інші правопорушення у сфері оцінки впливу на довкілля.
Особи, винні в порушенні законодавства про оцінку впливу на довкілля, притягаються до дисциплінарної, адміністративної, цивільної чи кримінальної відповідальності.
Враховуючи вище зазначене, спеціалісти та фахівці Центру ліцензування та дозвільної документації впевнено допоможуть Вам пройти основні стадії оцінки впливу на довкілля (ОВД) а саме:
1. Інформування про намір здійснення планової діяльності шляхом складення та подання Повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля;
2. Оформлення та розміщення повідомлення про планову діяльність у друкованих засобах масової інформації (ЗМІ);
3. Отримання від громадськості зауважень і пропозицій до планової діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягатимуть включенню до Звіту оцінки впливу на довкілля:
- Отримання від уповноваженого органу умов щодо обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягатиме включенню до Звіту з ОВД
4. Забезпечення та розробка ЗВІТУ з ОВД;
5. Подання Звіту з ОВД уповноваженому чи/або центральному органу;
6. Розміщення Звіту з ОВД у місцях, доступних для громадськості;
7. Розміщення та публікація в ЗМІ оголошення про початок громадського обговорення;
8. Представництво Ваших інтересів на громадському обговоренню з дня оприлюднення Оголошення про початок громадського обговорення звіту про ОВД та надання доступу до ЗВІТУ про ОВД для ознайомлення;
9. Врахування до уваги або обгрунтування відхилення отриманих зауважень та пропозицій від проведених громадських обговорень;
10. Врахування прийняття до уваги:
-Звіт про ОВД;
-Результати громадського обговорення згідно Звіту про громадське обговорення;
11. Отримання інформації про прийняття Висновку з ОВД / Рішення про оцінку впливу на довкілля, які приймали рішення про ОВД, внесення інформації про остаточне рішення до Єдиного реєстру з ОВД;
12. Післяпроектний моніторинг*
* У більшості випадків отримання висновків з оцінки впливу на довкілля, суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечення здійснення післяпроектного моніторингу з метою виявлення будь-яких розбіжностей і відхилень у прогнозованих рівнях впливу та ефективності заходів із запобігання забрудненню довкілля та його зменшення. Порядок, строки і вимоги до здійснення післяпроектного моніторингу визначаються у висновку з оцінки впливу на довкілля. За результатами післяпроектного моніторингу, за потреби, суб’єкт господарювання (уповноважений представник) та уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених Законом, - уповноважений центральний орган узгоджують вжиття додаткових заходів і дій із запобігання, уникнення, зменшення (пом’якшення), усунення, обмеження впливу господарської діяльності на довкілля.
Звертаємо вашу увагу! У багатьох випадках провадження господарської діяльності з врахуванням вимог чинного законодавства, є необхідність в оформлені інших документів, які необхідні для здійснення поточної діяльності підприємств, а саме розробка та оформлення:
1. Розробка проектної документації (ОВНС), розділ ОВНС;
2. Експертне проведення екологічного аудиту;
3. Розробка (підготовка) документації та отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря;
4. Розробка технологічних регламентів;
5. Інвентаризація відходів на підприємстві;
6. Реєстрова карта об’єктів утворення відходів;
7. Реєстрова карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів;
8. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи;
9. Порядок проходження навчання з ОП, НПАОП у сфері поводження з небезпечними, хімічними речовинами та ін.;
10. Спеціальний дозвіл на користування надрами, геологічне вивчення, добування (в тому числі ДПР – дослідно-промислова розробка), обгрунтування та затвердження запасів корисних копалин.
НАШІ ПРИНЦИПИ
Виняткова законність всіх процесів, високий рівень компетентності, результат.
ТЕРМІНИ
Мінімально можливі при дотриманні всіх вимог законодавства.
НАША МІСІЯ
Полегшити клієнтам процес ведення бізнесу. Для цього ми допомагаємо оформити дозволи, ліцензії, сертифікати, здійснити навчання і атестацію персоналу, а також пройти всілякі перевірки.