Оформлення дозвільної документації
Дозвільна система України виконує важливу регуляторну функцію та має на увазі контроль усіх внутрішніх процесів країни, щодо провадження підприємницької/господарської діяльності. На практиці, ця відповідальність лежить на спеціалістах різноманітних органів державного управління – посадових особах міністерств та інших відомств.
Для чого потрібні дозволи та що це таке?
Дозвільна документація – це документи затвердженого зразка, які видаються суб’єкту господарювання як право на здійснення того чи іншого типу діяльності упродовж визначеного терміну та на чітко окресленій території. Саме так зазначено у Законі України Про дозвільну систему від 06.09.2005 № 2806-IV.
Майже будь-який вид бізнесової або діяльності з метою отримання прибутків та «дивідендів» потребують отримання певного пакету документів з дозволами. Без їх наявності функціонування компанії вважатиметься - незаконним, що в подальшому потягне за собою велику кількість фінансових та інших санкцій.
У Центр Ліцензування та Дозвільної Документації найчастіше звертаються за дозволами у наступних напрямках діяльності:
• Екологія;
• Охорона праці;
• Пожежна безпека;
• Експлуатація обладнання підвищеної небезпеки;
• Проектна документація;
• Торгові патенти;
• Санітарно-епідеміологічна експертиза;
• Товарна відповідність;
• Зовнішня реклама;
• Будівництво;
• Тощо.
Важливо пам’ятати, що перед початком будь-якої підприємницької діяльності необхідно детально розібратися, яку кількість дозволів вона потребує для свого законного існування та успішного функціонування . Вчасне оформлення документів – це запорука законної та успішної роботи Вашого підприємства.
Особливості дозволів
В залежності від типу, дозвільні документи мають свої особливості у процесі їх оформлення та безпосередній дії. Таким чином, можна визначити наступні ключові параметри:
1. Строки розгляду паперів – від 2-х днів до 2-х місяців (у разі повної відповідності вимогам та своєчасної подачі). У рідкісних випадках бувають затримки, які трапляються за об’єктивних причин, але такі випадки майже завжди можливо спрогнозувати.
2. Термін дії – від 1-го року до необмежених строків, які визначаються у відповідності до особливостей підприємницької діяльності та виду дозвільного документу.
3. Офіційна вартість оформлення – у кожному окремому органі існує індивідуальна ціна. Вона залежить від кількості етапів необхідних перевірок та супутніх дій спеціалістів відомства.
4. Необхідний обсяг документів – письмова заява, установчі папери + певний перелік для кожного окремого типу дозволу. Список документів для оформлення дозволу можна дізнатись у приймальні органу видачі, але у будь-який момент він може доповнитись або змінитись.
Причиною відмови у видачі відповідної документації може бути недостатня кількість або недостовірність наданої інформації Замовником, а також порушення правил, про які йдеться у потенційному дозволі.
Можливі наслідки відсутності дозволів
Порушення правил дозвільної системи має результатом накладення адміністративної відповідальності, передбаченої в ст. 94, 133, 189, 190-1954 КпАП України. У кожній сфері діяльності зазначені свої розміри штрафів, які залежать від складності можливих наслідків. Так, наприклад, початок виконання будівельних робіт без відповідного дозволу може коштувати таких об’ємів додаткових витрат:
• Об’єкти першої категорії складності – 18 мінімальних зарплат;
• Об’єкти другої категорії складності – 36 мінімальних зарплат;
• Об’єкти третьої категорії складності – 90 мінімальних зарплат.
Кошти, що будуть витрачені на відшкодування санкцій, набагато логічніше витратити на оформлення дозволу і більше ніколи не стикатися с подібними питаннями.
Порядок оформлення дозволу
Дуже часто процес самостійного оформлення дозвільної документації призводить до суттєвої втрати цінного ресурсу часу і шей за рахунок повторних звернень та зборах додаткової інформації. Ви можете зіткнутись з недбалістю персоналу відомства або нестабільним графіком його роботи, зі змінами у правилах подачі документів та відсутністю відкритої комунікації зі співробітниками. Значним фактором, що впливає на уповільнення виконання задачі, також являється незнання актуальних вимог до сучасної дозвільної документації.
Центр Ліцензування та Дозвільної Документації має переконливий досвід у веденні справ такого типу, тому у результаті Ви отримаєте не тільки якісно виконану роботу у виді готового документу, але ще й експертні консультації щодо прискорення цього процесу.
Алгоритм співпраці виглядає наступним чином:
• Зустріч-знайомство та окреслення спектру необхідних послуг. Спілкування проходитиме у комфортній діловій атмосфері, у заздалегідь обумовлений час.
• Узгодження строків та вартості робіт. На цьому етапі ми обговорюємо очікувані Вами результати та розміри гонорарів за успішну їх реалізацію.
• Консультація на предмет визначення подальшого плану дій. Керуючись своїми знаннями та досвідом, наші спеціалісти порекомендують Вам оптимальний варіант рішення важливого для Вас питання.
• Збір та аналіз необхідної кількості паперів. Ми потурбуємось про те, щоб перелік наявних документів був абсолютно вичерпним з метою виключення ймовірності повторної подачі.
• Представництво Вашої компанії/підприємства в локальних органах видачі дозволів. Наші юристи будуть діяти від Вашого імені на всіх необхідних етапах оформлення.
• Присутність наших спеціалістів на перевірках та експертизах. Це забезпечуватиме професійний діалог у присутності представників тематичного відомства.
• Видача готового документу та рекомендації щодо його коректного подовження. На фінальному етапі співробітництва Ви отримаєте цінні поради, як і коли потрібно поновити інформацію в дозволі.
Вищезазначений план дій забезпечить Вам 100%-ну економію часу та зусиль, які Ви зможете направити у більш значущому напрямку. Ми зацікавлені у тому, щоб Ваш бізнес отримав якісну послугу, а Ви - повернулися до нас з наступними запитами, побажаннями та пропозиціями.
Пропонуємо Вам реалізувати простий спосіб узаконення діяльності Вашого бізнесу у максимально зручні та короткі терміни!